Tygr dělá uáá uáá- : knížka pro děti, rodiče i pedagogy : pracujeme s poruchou pozornosti a hyperaktivitou (ADHD) /
Kniha je ojedinělým náhledem do dětské duše, napsaná podle skutečných příběhů dětí s ADHD, a to především ve formě hyperaktivity. Hlavním hrdinou je šestiletý školák Jakub. Postupně seznamuje čtenáře s tím, jak on jako dítě prožívá stav, kterému se říká syndrom ADHD, hyperaktivita. Je to vnitřní svě...
Main Author: | Kopsová, Kamila |
---|---|
Other Authors: | Kopsa, Petr, Horalová, Tereza |
Format: | Book |
Language: | Česky |
Edition: | 1. vyd |
Subjects: | |
Konspekt: | 0/9-053.2 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
LEADER | 02709nam a2200433 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 17539 | ||
003 | KAG001 | ||
005 | 20230305160934.0 | ||
008 | 160817s2014####xr ####b############cze## | ||
020 | |a 9788026605973 |c 169,00 Kč | ||
040 | |a KAG001 |b cze |c |d |e AACR2 | ||
041 | 0 | |a cze | |
044 | |a xr |c CZ | ||
072 | 7 | |a 0/9-053.2 |x Literatura pro děti a mládež (naučná) |9 26 | |
080 | |2 MAKS v 1.1, NKP ČR, 1993 |a 616.89 | ||
080 | |2 MAKS v 1.1, NKP ČR, 1993 |a 173 | ||
080 | |2 MAKS v 1.1, NKP ČR, 1993 |a 37.03 | ||
080 | |2 MAKS v 1.1, NKP ČR, 1993 |a 821-93 | ||
080 | |2 MAKS v 1.1, NKP ČR, 1993 |a 316.34 | ||
100 | 1 | |a Kopsová, Kamila |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Tygr dělá uáá uáá- : |b knížka pro děti, rodiče i pedagogy : pracujeme s poruchou pozornosti a hyperaktivitou (ADHD) / |c Kamila a Petr Kopsovi ; [ilustrace Tereza Horalová] |
250 | |a 1. vyd | ||
264 | 0 | |a Brno : |b Edika, |c 2014 | |
300 | |a 39 s. : |b il | ||
520 | |a Kniha je ojedinělým náhledem do dětské duše, napsaná podle skutečných příběhů dětí s ADHD, a to především ve formě hyperaktivity. Hlavním hrdinou je šestiletý školák Jakub. Postupně seznamuje čtenáře s tím, jak on jako dítě prožívá stav, kterému se říká syndrom ADHD, hyperaktivita. Je to vnitřní svět chlapce, který je sice před rodiči ukrytý, zároveň se ale výrazně projevuje navenek. Kniha ukazuje, že pokud problém odhalíme, zároveň objevíme i způsob, jak se s ním vypořádat. | ||
653 | |a porucha pozornosti spojená s hyperaktivitou |a ADHD (porucha pozornosti spojená s hyperaktivitou) |a rodiče |a děti |a výchova dítěte |a neklidné děti |a hyperaktivita s poruchou pozornosti |a hyperaktivita |a psychologie dítěte |a výchova |a rodinná výchova |a vzdělávání | ||
655 | 4 | |a příběhy | |
655 | 4 | |a publikace pro děti | |
692 | |a jar Kro | ||
700 | 1 | |4 aut |a Kopsa, Petr | |
700 | 1 | |4 ill |a Horalová, Tereza | |
910 | |a KAG504 |b M/I | ||
974 | |f Knihy | ||
999 | |d 17539 | ||
993 | |0 0 |1 424400055877 |4 0 |6 M |7 0 |9 40674 |a 126.75 |b 0 |c 55877/H# |d 2014-12-16 |e 8 |f H# |g M/I |h 126.75 |l H# |m 2 |r 2024-03-22 |s 2024-02-13 |t 8 |w 2023-03-05 |y KN | ||
993 | |0 0 |1 424440050548 |4 0 |6 M |7 0 |9 40675 |a 126.75 |b 0 |c 50548/E# |d 2014-12-16 |e 4 |f E# |g M/I |h 126.75 |l E# |m 1 |r 2023-11-01 |s 2023-08-28 |t 8 |w 2023-03-05 |y KN | ||
993 | |0 0 |1 420110052935 |4 0 |6 M |7 0 |9 40676 |a 135.20 |b 0 |c 52935/R# |d 2016-08-17 |e 2 |f R# |g M/I |h 135.20 |l R# |m 2 |r 2024-06-10 |s 2024-06-10 |t 8 |w 2023-03-05 |y KN | ||
993 | |0 0 |1 420100067300 |4 0 |6 M |7 0 |9 40677 |a 135.20 |b 0 |c 67300/P# |d 2016-08-17 |e 1 |f P# |g M/I |h 135.20 |l P# |r 2023-07-13 |t 8 |w 2023-03-05 |y KN | ||
993 | |0 0 |1 420100070374 |4 0 |6 M |7 0 |9 40678 |a 80.00 |b 0 |c 70374/P# |d 2019-06-10 |e 3 |f P# |g M/I |h 80.00 |l P# |r 2023-07-13 |t 8 |w 2023-03-05 |y KN |